12.11.2026, Perşembe
12 °C / 22 °C Denizli Hava Durumu

İşte zamlı yeni memur maaşları

A- A+
D20HABER
Yayınlanma: 3 Temmuz 2026 Cuma - 11:32Güncelleme: 3 Temmuz 2026 Cuma - 11:58
İşte zamlı yeni memur maaşları

Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) enflasyon rakamlarını açıklamasının ardından memur maaşlarındaki artış da belli oldu. Yüzde 13,52 oranındaki artışla en düşük memur maaşı 66 bin 188 liraya yükseldi.

TÜİK, haziran ayı enflasyonunu yüzde 0,99, 6 aylık enflasyonu yüzde 17,76, yıllık enflasyonu yüzde 32,11 olarak açıkladı. Memur ve memur emeklilerinin maaş artışı ise enflasyon farkı ile toplu sözleşme zammı dikkate alınarak hesaplandı. Buna göre, yüzde 13,52 oranındaki artışla en düşük memur maaşı 66 bin 188 lira oldu

Memurların yılın ikinci yarısındaki zamlı maaşları şöyle:

UNVANI                                  DERECE           YENİ MAAŞI TL

Haberin DevamıReklam




Şube müdürü                              1/4                      107.135
Memur                                         9/1                       73.097
Öğretmen                                    1/4                       83.280
Uzman öğretmen                       1/4                       92.191
Başkomiser                                 3/1                      101.266
Polis memuru                             8/1                       92.643
Uzman doktor                            1/4                      170.748
Hemşire                                       5/1                        84.871
Mühendis                                    1/4                      109.209
Teknisyen                                  11/1                        75.904
Profesör                                       1/4                      153.339
Araştırma görevlisi                   7/1                      102.803
Vaiz                                              1/4                        87.008
Avukat                                         1/4                       102.159